Aantal hokjes

• Xrenity 16 aug 2008 17:37:40 2 reacties
    Geregistreerd 14 jaren geleden
    Zeg, blijft dat zo? Maak er nou gewoon een nederlandse GAF van want dit is helemaal ruk.

Al die Off-topic dingen zijn overbodig.
    En de meeste game dingen ook (Gamecube, PS2, Xbox)

Al is het natuurlijk wel grappig dat ik gewoon gaming kan klikken en alle andere shizzle handmatig uit kan klikken.
  • Shriko 16 aug 2008 18:35:54 133 reacties
    Bekeken 10 jaren geleden
    Geregistreerd 13 jaren geleden
    Xrenity wrote:
    Al is het natuurlijk wel grappig dat ik gewoon gaming kan klikken en alle andere shizzle handmatig uit kan klikken.

Daar zeg je het al. Als mensen er behoefte aan hebben kunnen ze er posten. Zo niet, dan halen ze het weg in de instellingen. Zo bouw je een voor jou interessant forum.
  • wakkum 16 aug 2008 18:54:23 127 reacties
    Bekeken 9 jaren geleden
    Dit is intern inderdaad ook een gespreksonderwerp geweest. Het is inderdaad, zoals Shriko zegt, dat je het zelf gewoon kan aanpassen aan jouw voorkeuren.

Het is ook iets dat we zelf nog een beetje moeten aftasten. EG.net heeft het hetzelfde, maar heeft natuurlijk een groter aantal lezers.

We kijken dit aan en zoeken wat werkt, gun het tijd :)
  • Primate_Ryan 16 aug 2008 21:11:40 65 reacties
    Bekeken 10 jaren geleden
    Ik snap het punt van het weg kunnen klikken, maar als ik naar de andere Eurogamer sites kijk zie ik toch een vrij lage forumactiviteit (.net niet meegeteld). Het aantal hokken is nogal overweldigend en dan met name de leegte. Om de discussies geconcentreerder te krijgen zou ik vooral het hele non-gaming hok maar beperken tot een paar hokken: reizen, boeken, sociale bezigheden, mobiele telefoons etc kan allemaal ook gewoon in Non-gaming algemeen. Het is niet alsof je daar nog veel voor overhebt nu.

Tevens zitten er nogal een aantal loze hokken in de gaming categorie in mijn ogen. Eurogamer heeft die structuur waarschijnlijk, omdat ze al langer bestaan en dus ook met de Gamecube en de Xbox te maken hadden, maar hoeveel nieuwe leden zullen daar over willen praten?

Ik heb net ook gekeken op het Eurogamer.de forum ( http://www.eurogamer.de/forum_threads.php ) en zij hebben ook ongeveer de indeling zoals ik die hier zou nemen als je niet compleet de kant van GAF op wil, waar de Franzen volgens mij voor gekozen hebben.
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.