Waar is iedereen!!!?!?!?! Pagina 2

volgende Laatste
  • zert123 18 nov 2008 17:31:05 5 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 11 jaren geleden
    lol=.=
  • sultanabdel 19 nov 2008 10:15:48 204 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    spam
  • JayKwon 3 dec 2008 20:27:57 38 reacties
    Bekeken 2 uren geleden
    Hier weer een nieuwe user :')! Lekker offtopic met XNA enzo:P. Ga het na mijn SE-week nog een x helemaal goed nalezen, want ik interesseer me er eigenlijk ook wel voor (zit in me eindexamenjaar) en ik wil wel eens kijken hoet het nu allemaal echt in elkaar steekt.

Is het moeilijk voor een totale newb een beetje wegwijs te worden?
  • Xerx3s 4 dec 2008 10:10:08 23,951 reacties
    Bekeken 4 maanden geleden
    Geregistreerd 15 jaren geleden
    Neuh. De 1 zal beter worden dan de ander maar iedereen kan met gemak een plaatje op het scherm toveren en een 2d game maken. 3d is misshien niet voor iedereen weg gelegd (maar het is niet super moeilijk).
  • sultanabdel 4 dec 2008 10:53:25 204 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    welkom Jay, laten we verder gaan met spammen. deze topic is ook niet gestart met XNA maar is later erin gevloeid. zoals we nu naar spam gaan vloeien, tenzij je iets te vertellen hebt natuurlijk.

Xerx3s kan je heel wat vertellen
  • OpperMeneer 9 dec 2008 22:05:55 3 reacties
    Bekeken 2 uren geleden
    Geregistreerd 12 jaren geleden
    Tiens, kwist niet dat er NL versie bestond van Eurogamer... Vraagske, zijn jullie verplicht om dezelfde mening te hebben als EG.net?
  • sultanabdel 10 dec 2008 08:21:31 204 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    volgens mij niet, maar ik ben geen EG.nl
  • OpperMeneer 11 dec 2008 22:13:57 3 reacties
    Bekeken 2 uren geleden
    Geregistreerd 12 jaren geleden
    Tviel me gewoon op dat men vaak (altijd?) dezelfde scores geeft terwijl de reviews -denk ik- toch geen klakkeloze vertaling zijn.
  • Shriko 11 dec 2008 22:50:31 133 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Wij reviewen zelf alle games die we behandelen op EG.nl, en daar hebben we onze eigen mening over en wij hangen daar ons eigen cijfer aan. Dat cijfer is lang niet altijd gelijk met die van EG.net, maar als dat wel zo is zijn we het blijkbaar met elkaar eens :P
  • Xerx3s 11 dec 2008 22:53:15 23,951 reacties
    O'RLLY?!
  • sultanabdel 11 dec 2008 22:57:05 204 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    :D
  • Shriko 12 dec 2008 11:09:51 133 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    YA RLY!
  • Xerx3s 14 dec 2008 13:16:06 23,951 reacties
    KAY!
  • dopsho 27 feb 2009 09:15:55 66 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    Ik ben nieuw, maar ik zal zorgen dat me vrienden ook lid worden ;)
  • sultanabdel 27 feb 2009 09:59:32 204 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    yep get them all in!
  • mazzl 25 mrt 2009 13:41:29 122 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Geregistreerd 14 jaren geleden
    ik lees meestal eg.net de nl versie heeft dan weinig toe te voegen, vooral het lege forum is niet prettig...
    nederland kent natuurlijk ook het fenomeen tweakers, daar zitten de meeste mensen ook al op. druk druk druk
  • dopsho 1 jan 2010 16:42:02 66 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    Een tip;

Ik stuur zo af en toe via msn een link naar vrienden van Eurogamer, en de reactie die ik dan heel vaak krijg, is dat de frontpage veel te druk en onoverzichtelijk is.
    Sowieso is de layout van Eurogamer (om eerlijk te zijn) niet de mooiste, en vooral heel erg onoverzichtelijk.

Jullie willen volgens mij dezelfde layout blijven houden als .net, maar misschien word het eens tijd om met Eurogamer in het algemeen (dus ook .net, en alle anderen) eens te kijken voor een nieuwe layout.

Het kost misschien wel wat, maar daar krijg je dan wel veel meer bezoekers voor terug. Als je meer bezoekers hebt, kun je meer (en duurdere) advertenties verkopen, en heb je de kosten er uiteindelijk toch uit, en het belangrijkste; je hebt een mooiere site.
  • JayKwon 27 okt 2010 12:08:38 38 reacties
    Bekeken 2 uren geleden
    Ik check nu .nl en .net dagelijks. En vind dat ze zich nu goed onderscheiden van elkaar. Ik ben er tevreden over.

Helaas zijn mijn ik wil een game ontwerpen en over XNA lees-plannen even aan de kant geschoven. Ik heb nu wel gelukkig deze hele thread gelezen en moet zeggen Xerx3s, jij hebt veel te vertellen.

Ik heb na mijn examenjaar een tussenjaar gepakt een een vooropleiding voor de kunstacademie gedaan en die met vlag en wimpel gehaald. Blijkbaar lukt het wel met de creatieve kant terwijl ik juist een beta profiel had op de middelbare. Hopelijk komt dat later wel goed.

Ik heb alleen op het moment het studeren nog verder uitgesteld en ga eerst backpacken voor een ruim half jaar in Nieuw Zeeland (mss langer). Heb er echt zin in en het zal vol ervaringen zijn, maar gamen zal er niet meer inzitten voorlopig.

Ik hoop dat jullie tegen de tijd dat ik terug ben een hoop nieuwe leden zullen hebben!
  • Shriko 27 okt 2010 15:54:57 133 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Wat moeten we nou een half jaar zonder je reacties! :(
  • JayKwon 27 okt 2010 18:54:06 38 reacties
    Bekeken 2 uren geleden
    Niet zo veel:P.

Hoop dat jullie iig een community krijgen die van indie games, nieuwe IP's en originele gameplay houdt. Dat zou een mooie verassing zijn voor als ik terug kom;).

Toch staat er onderaan deze pagina dat er 12 gebruikers online zijn! Zijn dat alleen members of incl. guests?
  • Bhard 28 okt 2010 20:45:47 106 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Veel plezier Down Under! Maar een half jaar zonder games kan natuurlijk niet; neem gewoon iets als een DS mee - al dan niet met New Zealand Story Revolution, om toch nog een beetje in de mood te blijven.
  • volgende Laatste
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.