Following GoW SE

• tarmuyi 21 feb 2010 19:59:47 103 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Geregistreerd 11 jaren geleden
    Hoi, weet iemand of er in de God of War3 special edition ook de remakes van 1 en 2 zit? Of is dat nog een andere versie die hier niet te krijgen is??
  • XOdinX 22 feb 2010 18:43:45 60 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    Jazeker, als ik me niet vergis is het zelfs enkel de Europese Ultimate Edition waar de God of War Collection (de remakes dus) bijzit. ;-)
  • tarmuyi 23 feb 2010 12:10:43 103 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Dus als ik naar eender welke random winkel loop, en de SE pre-order, dan heb ik vast en zeker de remakes van 1 en 2? Met trophies en al die shit erbij? :)
  • PhilipCR 23 feb 2010 13:13:10 79 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Blijkbaar zal de God of War Collection (deel 1 & 2 in HD dus) ook te vinden zijn in de God of War III Ultimate Trilogy Edition die met zekerheid naar Europa zal komen.

On the other hand zou de God of War Collection ook afzonderlijk verkrijgbaar zijn rond de release van God of War III...

...beetje onduidelijk van Sony allemaal!
  • XOdinX 23 feb 2010 17:31:20 60 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    tarmuyi wrote:
    Dus als ik naar eender welke random winkel loop, en de SE pre-order, dan heb ik vast en zeker de remakes van 1 en 2? Met trophies en al die shit erbij? :)
    Als je uitdrukkelijk de Ultimate Edition (met Pandora's Box, etc.) pre-ordert zou dat in orde moeten zijn.
    PhilipCR wrote:
    Blijkbaar zal de God of War Collection (deel 1 & 2 in HD dus) ook te vinden zijn in de God of War III Ultimate Trilogy Edition die met zekerheid naar Europa zal komen.

On the other hand zou de God of War Collection ook afzonderlijk verkrijgbaar zijn rond de release van God of War III...

...beetje onduidelijk van Sony allemaal!
    Ik heb begrepen dat de Collection en de Ultimate Edition in de VS afzonderlijk verkrijgbaar zullen zijn, en dat in Europa enkel de Ultimate Edition de Collection bevat.
  • MaartenW 25 feb 2010 18:51:12 27 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Het zal nog wel moeilijk worden om de Ultimate Edition te vinden in pre-order, hij is bijna overal uitverkocht ondanks de absurd hoge prijs.
  • PhilipCR 26 feb 2010 08:05:42 79 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Eigenlijk ongelofelijk dat men nog steeds zoveel geld uitgeeft aan Special Editions, en dan maar klagen over een te hoge prijs van videogames. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook helemaal gek van SE's en gelimiteerde oplages, maar voor het geld dat je extra uitgeeft aan de Ultimate Edition van GoWIII zou je bijna nóg een game kunnen kopen. Gezien het aantal kwalitatieve titels die momenteel voor de PS3 uitkomen is dat laatste best een waardevol argument.
  • MaartenW 26 feb 2010 11:46:01 27 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Inderdaad, ik vind dat de SE van BioShock 2 meer waar biedt voor wat het maar kost of bijvoorbeeld de SE van Heavy Rain, met de voucher verleng je de gameplay al. En dit voor bijna geen extra kosten.
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.