Following Geheim filmpje - volgende God of War in de toekomst?

• PhilipCR 25 mrt 2010 09:09:52 79 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Geregistreerd 11 jaren geleden
    Ik weet niet of veel mensen dit weten, maar blijkbaar duikt er op het einde van het originele God of War (en ook in de God of War Collection) een filmpje op genaamd "The Fate of the Titan" waarin te zien is hoe hedendaagse ontdekkers de runes ontdekken van de tempel waarin Pandora's Box te vinden was. De bekende GoW vertelstem vertelt dat "niet alle mythes uit de oude tijd moeten komen" en dat er "binnenkort - zoals bij alle grote mythes - een nieuwe held zal opduiken".

Het filmpje is hier http://www.gametrailers.com/user-movie/god-of-war-4/342282?playlist=featured te vinden nadat een user het online heeft geplaatst.

Ik wist hier helemaal niets van en het is de eerste keer ooit dat ik dit filmpje zie. God of War: Modern Warfare? Ik zie het alvast zitten :-D Sony Santa Monica liet al weten dat er met God of War III een einde kwam aan het verhaal van Kratos en dat ze mogelijk een nieuw personage binnen het volgende deel van de reeks zouden introduceren. Hypemeter +100!
  • MaartenW 26 mrt 2010 15:02:35 27 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    Deze trailer is de perfecte manier om een nieuw deel te introduceren en een mooie manier om de franchise af te sluiten na een geslaagd derde deel. Ze weten dat het tijd is om een andere weg in te slaan en doen het dan ook i.p.v. het nodeloos te rekken. Ik kan alleen maar hopen dat ze niet de fout maken die zovelen anderen reeds gemaakt hebben.
  • PhilipCR 26 mrt 2010 15:59:35 79 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Ik vind het vooral vreemd dat dit filmpje volgens de persoon die het online geplaatst heeft al in God of War 1 zat...volgens mij is het een toevoeging binnen de God of War Collection, dat zou een stuk logischer zijn!

En een nieuwe held...benieuwd hoe ze Kratos nog gaan kunnen overtreffen!
  • Inothep 26 mrt 2010 16:43:01 27 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Als je de eerste GOW uitspeelde, kreeg je verschillende filmpjes te zien. En ervan ging zelf over Kratos' broer die toen hij jong was stierf tijdens zijn opleiding tot spartaans krijger. Hij ging vervolgens naar de onderwereld en plande zijn wraak op zijn broer Kratos, die hem niet beschermt had.

Santa Monica kan echt alle kanten uit. Hopelijk doen ze wel iets nieuws en geen schaamteloze GOW rip off...
  • tarmuyi 20 jun 2010 11:19:10 103 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Inothep heeft gelijk, in de GoW-collection krijg je zelfs een trophy voor het zien van het betreffende filmpje, dus dat lijkt me duidelijk. Kratos' broer komt 'terug'!
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.