Following God of War 3 - Speeltijd

• Inothep 27 mrt 2010 10:52:37 27 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Geregistreerd 11 jaren geleden
    Ben net klaar met GOW3, op Titan mode:

Speelduur 7uur 59 minuten en 23 seconden. (Geen speedrun, die komt later ;) )

Hoelang zijn jullie bezich geweest aan Kratos' laatste avontuur?
  • Inothep 31 mrt 2010 07:57:55 27 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Nieuw record op Titan mode: Net iets boven de 6 uur

Wie kan beter?
  • tarmuyi 2 apr 2010 14:20:55 103 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Kameraad van me zat aan Hercules, rond de 4-5 uur op Titan-mode. En toen kreeg hij een Red Screen of Death. :D Iemand enige suggesties wat te doen, daar mijne nooit is stuk gegaan.
  • Inothep 2 apr 2010 15:37:59 27 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Hercules zal hoofdzakelijk twee aanvallen gebruiken. De één is zijn combo, de ander zijn "ground pound".

Gewoon Hercules drie keer raken met de square square square combo (3x triangle met claws of Hades) en dan wegrollen voordat hij aanvalt. Wanneer hij je rusht en nadat je op Cirkel moet beginnen meppen, hem gewoon tegen één van die doornstruiken gooien.

De moeilijkheid hier is gewoon zijn aanvallen ontwijken, want de Nemean Cestus doen echt gek veel schade (beste wapen in het spel trouwens, upgraden die handel!)

(Ik gebruik graag de Claws of Hades, maar met de Blades kan dit ook.)

Veel succes nog ;)
  • Maxime1234 9 dec 2010 18:28:05 2 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Inothep wrote:
    Hercules zal hoofdzakelijk twee aanvallen gebruiken. De één is zijn combo, de ander zijn "ground pound".

Gewoon Hercules drie keer raken met de square square square combo (3x triangle met claws of Hades) en dan wegrollen voordat hij aanvalt. Wanneer hij je rusht en nadat je op Cirkel moet beginnen meppen, hem gewoon tegen één van die doornstruiken gooien.

De moeilijkheid hier is gewoon zijn aanvallen ontwijken, want de Nemean Cestus doen echt gek veel schade (beste wapen in het spel trouwens, upgraden die handel!)

(Ik gebruik graag de Claws of Hades, maar met de Blades kan dit ook.)

Veel succes nog ;)

Volgens mij bedoelt tarmui dat zijn kameraad zijn PS3 het begeven heeft.
  • XOdinX 5 feb 2011 17:03:24 60 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    Nice, Inothep! Ik heb er tijdens mijn eerste playthrough ongeveer 9u30 over gedaan op Medium. Maar natuurlijk wel zoveel mogelijk verkend en alle cutscenes bekeken (als die worden meegeteld tenminste).
  • tarmuyi 17 feb 2011 12:39:21 103 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    10u30 op titan, met alle collectables erbij.
  • tarmuyi 17 feb 2011 12:44:50 103 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    BTW, GoW3 op TITAN (hard) rond de 6 uur.. Ongelofelijk.

I call shenanigans!
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.