Following Platinum games

• tarmuyi 30 aug 2010 20:28:14 103 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Geregistreerd 11 jaren geleden
    Weet iemand een betrouwbare site voor toekomstige ps3-platinum games, met release data? Want niets is zo hatelijk als een leuke game kopen, en dan een week later diezelfde game aan de helft van jouw aankoopprijs tegen te komen in de winkel.
  • Yahiko Redactie 31 aug 2010 09:41:39 31 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 13 jaren geleden
    Ik houd op NeoGAF altijd de "Cheap Ass Gamer Eurogaf" in het oog. Die houden dat soort prijsdalingen altijd goed in het oog en het is gewoon allround een goede prijswijzer.

Linkielink: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=214326&page=103
  • tarmuyi 31 aug 2010 10:08:33 103 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Geregistreerd 11 jaren geleden
    Mjeh, mijn gevoel en vele bezoekjes aan de Hasseltse Media Markt en Game Mania zijn ook best goed in het schatten van prijsdalingen en dergelijke, maar het is toch raar dat er, buiten wat fora, zo weinig informatie over te vinden is.
  • MichaelDesloover 1 sep 2010 07:28:42 18 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    Goeie site Yahiko...thanks, meteen ook valkyria chronicles 2 aan lage prijs gevonden.

Op de officiŽle playstation site staat er vaak wel een nieuwsitem rond nieuwe platinum games, maar ze echt voorspellen is me nog niet gelukt.
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.