Eurogamer.be - Gamevault.be fusie Pagina 3

volgende Laatste
  • Korneel 10 apr 2011 19:04:37 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Geregistreerd 9 jaren geleden
    Pcgamer4life wrote:
    Ik vraag mij af of de oude gamevault stichters de fusie nu nog altijd zo'n goed idee vonden
    Ik kan niet uit de naam van Joa of Manu spreken, maar er is toch zeker veel meer content op deze site dan op gamevault. Waarom denk je dat de fusie een slecht idee was?
  • Pcgamer4life 10 apr 2011 21:22:34 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    het forum die weer zo goed als dood is
  • Korneel 11 apr 2011 08:56:53 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Pcgamer4life wrote:
    Er is hier zeker evenveel activiteit als op gamevault qua forum. We zijn natuurlijk geen 9Lives.
  • Ben. 11 apr 2011 10:09:36 1,310 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Korneel wrote:
    Pcgamer4life wrote:
    Er is hier zeker evenveel activiteit als op gamevault qua forum. We zijn natuurlijk geen 9Lives.

Dat zou ik durven betwisten ;-)
  • Cedric_ 11 apr 2011 13:40:12 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Tja, dit forum nodigt ook echt niet uit tot het plaatsen van berichten. Ik heb dat aangekaart en ze zijn er aan bezig, maar de communicatie tussen België en Engeland verloopt te traag. Iets zegt me dat we onze hoop op een nieuw forum mogen opbergen tot de redesign van de site er is. Er zijn inderdaad ook mensen afgevallen sinds Gamevault en zeker sinds A51. Dat is jammer, maar niet te vermijden hoor. Zelfs met een goed forum gaat het leven van die mensen gewoon een andere richting uit. Probleem is dat er geen instroom is van nieuw bloed, gezien dit forum zo gesloten is. Over het algemeen ben ik tevreden van de overstap naar Eurogamer: er is meer content en er zijn ook meer redactieleden. Naast het forum is er ook nog wel een stroevere communicatie onder ons redactieleden, maar aan dat laatste wordt stevig gewerkt en daar merken jullie (hopelijk) niets van. We zijn nu groter en dat schept perspectieven: zo kunnen we nu véél meer (maar dan ook véél meer) persevenementen coveren en hebben we betere en uitgebreidere contacten met uitgevers. (Geloof het of niet, maar onder Gamevault moesten we vaak zelf onze reviewexemplaren kopen in de winkel. Niet dat dat op zich erg is, maar dat betekent dat je pas na de release van de game kunt beginnen schrijven aan een review) Voor het eerst in jaren zullen we jullie ook een coverage rechtstreeks vanuit de E3 kunnen aanbieden. Dus ja, ik zie een mooie vooruitgang, mits enkele minpuntjes die weg moeten.
  • lavalampkap 11 apr 2011 14:07:10 1,422 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Het zou al helpen als die add/comic/watdanookmaar van party ? paarteey! op de homepgae van Eurogamer naar eurogamer.be linkte en niet naar eurogamer.nl.
  • Cedric_ 11 apr 2011 15:48:19 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    true.
    (Maar psst, sinds kort zijn Eurogamer Belgie en Eurogamer Nederland weer één, Eurogamer Benelux. Nog niet gezien aan de artikels die gekloond worden?)
  • Pcgamer4life 11 apr 2011 16:01:39 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    dus we gaan met nederlanders op het forum zitten?
    wilt ge iedereen weg? :p

kheb een reden dat mijn clan enkel vlamingen zijn.
  • Cedric_ 11 apr 2011 16:24:49 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Op hun forum is de laatste twee weken niemand meer geweest, dus weinig kans :)
  • volgende Laatste
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.