Signatures/Avatars

• Korneel 1 dec 2010 19:19:17 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Geregistreerd 9 jaren geleden
    Net gezien dat er geen mogelijkheid is tot een signature. Ik weet niet of het de bedoeling is om dat nog te implemeneteren? Bovendien worden de avatars ook nogal klein weergegeven.

EDIT: nvm over de signatures, zag net dat schism er een had :p Kzal wat beter moeten kijken.
    Mn avatar staat wel nog altijd klein, ligt dit aan het formaat van mijn afbeelding of is dit gewoon de standaardgrootte?
  • Jan-Bart 1 dec 2010 19:24:09 57 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Een forum-handleiding lijkt mij inderdaad interessant :)

EDIT: Via "Wijzig je profiel" en dan daar profieltekst plaatsen!
  • mjolnirmaniac 1 dec 2010 22:28:13 375 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    Ik zou ook wel graag wat meer plaats hebben voor mijn avatar (ik wil hem niet meer veranderen :P)
  • Dondave91 1 dec 2010 22:30:37 78 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    haha hij is zo wazig :D maar wel echt grappig :d
  • Ben. 2 dec 2010 18:44:23 1,310 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Tiens, mijn avatar werkt niet!
  • DutchPsycho 26 jan 2013 13:56:38 1 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Geregistreerd 7 jaren geleden
    hallo, ik wil graag tribes ascend spelen maar dan is die heel lang aan het wachten voor een download hierdoor kan ik het spel niet spelen.
    kan iemand mij hiermee helpen

b.v.d.
    DutchPsycho
  • Cedric_ 27 jan 2013 00:30:58 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Je vraagt dit beter onder het subforum PC. Daar staat je vraag beter op zijn plaats.
  • secungo 6 feb 2013 11:01:49 175 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Aangezien je het spel niet op een schijfje kan kopen, zal je toch door die download moeten, vrees ik.

Maar stel jezelf eerst de vraag of je internetconnectie niet te traag is. Als het downloaden echt lang duurt, kan het zijn dat je het spel zelf ook niet (normaal) zal kunnen spelen door een te trage verbinding.

Laat je PC indien mogelijk misschien een nachtje opstaan terwijl hij het spel binnenhaalt?
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.