(3)DS Games

• Jan-Bart 1 dec 2010 19:50:17 57 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Laat ons de link maar doortrekken. Waar zitten de DS-gamers hier?
    En welke zijn jullie aankopen en hoe werden deze bevonden?
    En ik trok het voor de toekomst al wat open. ;)

Laatste DS-games die ik speelde waren:
    - New Super Mario Bros
    - Scooby Doo en het Spookmoeras
    - Batman and The Brave and The Bold
    - Super Scribblenauts

en ik blijf erbij dat om de Úne of andere redenen Mario-games hun touch niet verliezen.
    Ik heb die zowel voor de Wii als de DS en ze blijven een oudere gamer als mezelf aanspreken. Niet te gemakkelijk, maar zeker niet moeilijk. En hoewel het spel zelf (springen en lopen) eigenlijk niet vel voorstelt, halen ze toch telkens er het beste uit. Om van de verborgen plekjes en geheime gangen maar te zwijgen. Een van de weinige games die toch telkens herspeelbaar blijft.
  • MaartenW 2 dec 2010 11:38:05 27 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    Professor Layton and the Unwound Future is een echte aanrader. De puzzels zijn ideaal voor deze koude en lange winterdagen.
  • Yahiko Redactie 2 dec 2010 13:05:40 31 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 13 jaren geleden
    The World Ends With You vond ik toch ook een van de betere DS-games. Eindelijk nog eens een Úcht vernieuwende RPG van Square-Enix.
  • Korneel 18 dec 2010 10:56:12 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Geleden van pokemon Diamond en Pearl dat ik nog op de ds gespeeld heb. de 3ds ziet er nochtans echt wel nice uit
  • PhilipCremers 18 dec 2010 23:30:11 4 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Heeft er iemand Henry Hatsworth ooit gespeeld? Het is volgens mij een DS-game die men totaal over het hoofd heeft gezien, maar t'is werkelijk een genot om te spelen!

Denk old skool platformer meets bejeweld, met een magistrale soundtrack, mooie graphics en keiharde eindbazen!

@ Yahiko - The Worlds Ends With You is ook zoooo geniaal! Op het begin was de besturing wat moeilijk, maar eens je dat onder de knie hebt ontdek je een van de leukste en meest unieke RPG's van de laatste jaren!
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.