Starcraft 2

• MichaelDesloover 2 dec 2010 07:14:41 18 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Geregistreerd 11 jaren geleden
    Een tijdje geleden las ik op eg.net een boeiend artike (http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-13-the-men-who-stare-at-protoss-article ) over Starcraft2 commentators: na wat rond te zoeken ben ik nu dagelijks fan geworden van Day9. De brave man is met gemak even funny als Joa/Manu, maar hij kan wel gamen ;)

Zijn er nog fans van deze rakker? Speel je geregeld een Starcraft gamepje? Ik ben altijd bereid om mee te doen...in een ver verleden was ik vrij goed en gelukkig roesten deze skills amper :)
  • Korneel 6 dec 2010 18:47:56 479 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Geregistreerd 9 jaren geleden
    Zelf SCII gekocht dit weekend na het lange tijd bekijken van commentaries van HuskyStarCraft en HDStarcraft. Die Husky eeft zalige humoer (check zker ook zn parodie op Baby van Justin Bieber: Banelings :p. Zonder twijfel zalig spel. Begonnen met Zerg in de MP en natuurlijk ingemaakt :p Voeg me maar toe op BattleNet ("Scampioen").
  • HerrSubset 17 mrt 2013 21:41:35 657 reacties
    Bekeken dagen geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Nog iemand dat naar de lifestream van MLG aan het kijken is/gekeken heeft?
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.