Budget priced!! Pagina 7

• Ben. 31 mei 2012 14:33:13 1,310 reacties
    Bekeken 3 jaren geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Blackmail is chantage dacht ik.
  • Frederik_ 31 mei 2012 18:08:20 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    De nieuwe HIB is er één om duimen, vingers en tenen bij af te likken. Goeie soundtracks en nog betere games (enkel Limbo is overroepen).

Over goeie soundtracks gesproken, check zeker ook eens deze bundel en in het bijzonder de Dustforce en Frozen Synapse soundtracks.

Gewijzigd door Frederik_ op 18:11:32 31-05-2012
  • Cedric_ 31 mei 2012 19:55:03 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Kwam ik ook juist posten. Bastion, Limbo en Amnesia in één bundel? Hell yeah.
  • XOdinX 31 mei 2012 20:16:44 60 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Geregistreerd 9 jaren geleden
    Beste Bundle ooit. Enneuh, Cedric, hoe durf je Psychonauts vergeten bij die Hell yeah uitspraak? :D
  • Cedric_ 31 mei 2012 23:24:32 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Too much awesomeness for one post :D
  • Pcgamer4life 5 jun 2012 15:10:35 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    50% off Snuggle Truck op steam

http://store.steampowered.com/app/111100/

http://www.youtube.com/watch?v=l60BXasD83M

***EDIT***
    nvm twitter komt blijkbaar iets achter bij mij xD

Gewijzigd door Pcgamer4life op 15:13:16 05-06-2012
  • Frederik_ 6 jun 2012 19:52:27 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Far Cry 2 voor €2,5 op Steam is een koopje. Ja, vijanden respawnen regelmatig, maar zonder vijanden zou er maar weinig aan de game zijn gezien het feit dat het een open wereld is. Bovendien is Far Cry 2 de ultieme belichaming van het principe "de trip is belangrijker dan de bestemming".

Een ruime keuze aan wapens en manieren allerhande om vijanden in het ootje te nemen: een vijand niet dodelijk verwonden vanop afstand, waarop zijn buddy hem komt wegdragen om ze erna beiden neer te halen. Of gewoon de hele omgevind rondom een checkpoint in lichterlaaie zetten om de boel in vlammen op te zien gaan. Het klinkt gewelddadig en dat is het ook, maar dat is het leven van een huurling in Afrika.
  • Snaffer 6 jun 2012 20:24:37 1,196 reacties
    Bekeken 12 maanden geleden
    Idd nu kopen moest je het nog niet hebben :)
    De lange afstanden die je vaak moet afleggen maakt het soms lastig om door te spelen, maar uiteindelijk is het toch wel een heel goede game.
  • lavalampkap 6 jun 2012 21:52:06 1,422 reacties
    Bekeken 8 maanden geleden
    Damn you games, waarom komen de goede deals altijd tijdens de examens. Ik moet nog Payday: The heist spelen (alhoewel moeten), ik heb sinds vandaag ook Kerbal Space program op mijn PC staan, ik ga toch maar eens moeten passen denk ik.
  • HerrSubset 6 jun 2012 22:06:06 657 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 7 jaren geleden
    Idem hier, ik heb nog assassin's creed en left for dead 2. En dan is er nog de nieuwste humble bundle...
  • Frederik_ 6 jun 2012 22:07:14 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Kans is groot dat er heel wat deals opnieuw opduiken tijdes de summer sale, Far Cry zeker aangezien er een opvolger in de pijplijn zit.
  • Pcgamer4life 6 jun 2012 22:21:37 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    damn, ik heb nog 95% van de holiday sales van steam die ik moet spelen

oh ja, slaap kan ik toch wel missen :)
  • Snaffer 7 jun 2012 14:17:12 1,196 reacties
    Bekeken 12 maanden geleden
    Ik heb 5 nieuwe games sinds de examens bezig zijn :p
  • Cedric_ 7 jun 2012 21:01:11 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Frederik_ wrote:
    De nieuwe HIB is er één om duimen, vingers en tenen bij af te likken. Goeie soundtracks en nog betere games (enkel Limbo is overroepen).

Over goeie soundtracks gesproken, check zeker ook eens deze bundel en in het bijzonder de Dustforce en Frozen Synapse soundtracks.

Gewijzigd door Frederik_ op 18:11:32 31-05-2012
    FUAAAARK.

Braid, Super Meatboy en Lone Survivor toegevoegd!
  • Frederik_ 7 jun 2012 21:11:53 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Braid en Super Meat Boy behoeven geen krans. Van Lone Survivor heb ik een tijdje terug de demo gespeeld, wist me niet meteen te grijpen. Maar ik ga het nog een kans geven want het was een nogal vluchtige speelbeurt.

Gewijzigd door Frederik_ op 21:12:20 07-06-2012
  • mjolnirmaniac 7 jun 2012 21:36:27 375 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    De enige game die ik al had was Braid (wss uit een vorige Humble Bundle) met die andere nu in mijn collectie (en op mij to-do lijst)kan ik mij weer met een gerust hart gamer noemen :-) Toch wel de beste bundle tot nu toe..
  • secungo 19 jun 2012 21:33:50 175 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Geregistreerd 7 jaren geleden
    Drie nieuwe indiebundels, check de hoofd pagina!
    Geen echt bekende spellen, maar die 3079 lijkt me wel leuk.

Mensen die graag dungeoncrawlers/roguelikes spelen, zullen wel aan hun trekken komen.
  • Frederik_ 20 jun 2012 09:14:21 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Intrusion 2 in de IndieFort 2 bundel ziet er me wel wat uit (alles waarin je op een wolf kan rijden ziet er me wel wat uit), helaas doet de rest van die bundel me minder... Dan koop ik Intrusion 2 in de toekomst wel een keer apart zodat al het geld naar diens ontwikkelaar gaat.
  • Frederik_ 21 jun 2012 11:21:03 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Grote Total War sale op Gamersgate dit weekend. De uren die ik indertijd aan Rome: Total War besteed heb... hopelijk is die aankondiging van binnen twee weken een opvolger voor Rome.
  • Cedric_ 21 jun 2012 13:21:03 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Dát is echt een zotten korting. 25 euro voor alles is niet normaal veel waar voor je geld. Ik heb ze allemaal al, uiteraard :)
  • Korneel 22 jun 2012 13:56:14 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Iedere dag korting op gog.com ook trouwens, ze hebben een battle waar je kan stemmen en de winnende game krijgt 60 procent korting, de verliezende 40
  • Frederik_ 5 jul 2012 14:47:47 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Outcast, een uitzonderlijke game van hoge kwaliteit én Belgische makelij, tot morgenmiddag voor een goeie 2 dollar op GoG.

Gewijzigd door Frederik_ op 14:50:09 05-07-2012
  • Frederik_ 9 aug 2012 19:00:47 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Voor de liefhebbers, Wereldoorlog I flight sim Rise of Flight Iron Cross Edition voor €8 op gamersgate. Ik kan 'm nog net iets goedkoper krijgen (€6,79), dus laat maar wat weten mocht het iemand interesseren. Ik hap in elk geval toe aan deze prijs.

Gewijzigd door Frederik_ op 19:01:22 09-08-2012
  • Frederik_ 16 aug 2012 09:19:03 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Leuke actie van Ubisoft de komende dagen:

- donderdag HAWX 2 €1
    - vrijdag From Dust €1
    - zaterdag Silent Hunter 5 €1
    - zondag Driver: San Francisco €1

Niet op Steam uiteraard, maar wel op Ubisofts eigen service, UPlay die al bij al nog wel meevalt. En Driver is een bijzonder leuke racegame met een geweldige soundtrack. Zonder meer verplichte kost aan die prijs.

Meer info op Ubisofts website

edit: hmm, blijkbaar zijn toch niet alle games via Uplay, wees gewaarschuwd dat ze je voor sommige games blijkbaar maar een maand lang de bestanden laten downloaden.

edit2: Bij nader inzien zouden ze toch allemaal Uplay kunnen zijn aangezien ze ook in de Uplay store verkocht worden.

Gewijzigd door Frederik_ op 09:31:58 16-08-2012
  • Cedric_ 17 aug 2012 10:26:57 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Hawx is in elk geval via Uplay.
  • lavalampkap 19 aug 2012 19:03:37 1,422 reacties
    Bijna vergeten dat Ubisoft vandaag van mij een euro ging krijgen.
    Driver 2 was de allereerste game die ik zelf heb gekocht op mij Playstation 1 (nog altijd niet uitgespeeld :()
    Uiteindelijk driver 1 dan ook ééns gekocht, en nooit teleurgesteld geweest.
    Toen heb ik ooit eens driver 3 gehuurd (toen het nog kon en mocht), en eigenlijk was dat een mindere, het ging helemaal de GTA toer op.
    En het voorbije jaar vel goede dingen gelezen over driver: SF, geweldige let's plays gezien, dus voor €1 kan je niet sukkelen.
  • Frederik_ 20 aug 2012 14:18:57 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    De eerste (of tweede, ik weet het niet precies meer) Driver heb ik lang geleden ook gespeeld, was eveneens een bijzonder leuke, maar verdorie moeilijke, racegame. Driver: Parallel Lines heb ik nooit langer dan een uur gespeeld, rommel wat mij betreft, maar San Francisco is de beste interpretatie van een buddy cop movie die zichzelf niet serieus neemt, maar je non-stop laat racen met gierende banden (het perspectief in de auto maakt het alleen nog leuker om tussen het andere verkeer te slalommen).

Anyway, UPlay is blijkbaar brol. Ik heb de game daar nog een keer gekocht omdat het de Deluxe editie was en die filmscenario's in de game vaak top zijn, maar om dat blijkbaar te laten registreren bij mijn account, moet ik eerst de ganse zwik downloaden, vraag me niet waarom. Da's dan nog gezwegen van het feit dat Steam een aparte UPlay-cliënt opstart waarin de game blijkbaar wel speelbaar is vanop mijn account.

Gewijzigd door Frederik_ op 14:19:25 20-08-2012
  • lavalampkap 21 aug 2012 16:19:03 1,422 reacties
    Frederik_ wrote:
    De eerste (of tweede, ik weet het niet precies meer) Driver heb ik lang geleden ook gespeeld, was eveneens een bijzonder leuke, maar verdorie moeilijke, racegame. Driver: Parallel Lines heb ik nooit langer dan een uur gespeeld, rommel wat mij betreft, maar San Francisco is de beste interpretatie van een buddy cop movie die zichzelf niet serieus neemt, maar je non-stop laat racen met gierende banden (het perspectief in de auto maakt het alleen nog leuker om tussen het andere verkeer te slalommen).

Anyway, UPlay is blijkbaar brol. Ik heb de game daar nog een keer gekocht omdat het de Deluxe editie was en die filmscenario's in de game vaak top zijn, maar om dat blijkbaar te laten registreren bij mijn account, moet ik eerst de ganse zwik downloaden, vraag me niet waarom. Da's dan nog gezwegen van het feit dat Steam een aparte UPlay-cliënt opstart waarin de game blijkbaar wel speelbaar is vanop mijn account.
    Achja, het is soms een hele boel met al die gameclients.
    Trouwens vandaag een aangename verassing (ja, ik ben er toch al maar aan begonnen). Ik was wat aan't rondrijden, en opeens hoor ik Elbow.
    Driver stelt voorlopig dus zeker niet teleur. Besturing is wel wat wennen, zeker als je van Saints row the third komt ;-)
  • Frederik_ 21 aug 2012 19:31:25 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Jaaa, Elbow. Fantastisch om op dat nummer gewoon los te gaan in San Francisco. Er zitten nog wel wat goed gecaste nummers in zoals dat van Marlene Shaw of Eels. Het enige dat ik spijtig vind is dat er geen radiopresentatoren à la GTA inzitten, al maken de random conversaties met passagiers in andere wagens dat wel weer goed.
  • Cedric_ 24 aug 2012 19:34:57 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Op Onlive:
    OnLive is giving out FOUR FREE indie games all weekend long! This is the third and last of our Indie Weekend Giveaways and we hope you agree that this is the best one yet. Check out this weekend’s line-up:

PoP: IndieCade 2012 Nominee. An experimental game – in every sense of the word.
    Lume: An illuminating puzzle adventure. Winner: “Overall Showcase” prize at Develop
    Dear Esther: IGF Award Winning game set on a deserted island
    Defense Grid Gold: Probably the best tower defense game ever
    There is no “challenge” this week, but we do encourage you all to help spread the good word. If you keep the code for four free games to yourself, you are sure to get bad karma.

Redemption Instructions:

1. Get your code from the OnLive Facebook page – be sure to Share the post and Like the page while you are there!

2. Follow the links based on your region

United States: www.onlive.com/indieredeem/US444ND
    United Kingdom: www.onlive.co.uk/indieredeem/UK444ND
    Belgium: www.onlive.be/indieredeem/BE444ND
    3. Follow the instructions on the code redemption page

NOTE: In order to claim four games, you must go through the web redemption process four times!

Enjoy your FREE gaming weekend!
    Ik denk dat deze voor altijd op je account staan.
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.