Budget priced!! Pagina 2

• Korneel 31 dec 2010 13:15:46 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    mjolnirmaniac wrote:
    Korneel wrote:
    mjolnirmaniac wrote:
    Net Europa Universalis III complete gekocht, hopelijk werkt het n beetje op windows 7...
    Zo'n zalig spel! kvind het echt enorm verslavend (niet in het minst omdat ik geschiedenis studeer :p)

Goed om te horen :D Op welke windows speel je het/ heb je het gespeeld?
    zowel op vista als op 7 geen probleem. Normaal mag je toch geen problemen hebben met spellen van steam (zelfs al zijnt oude?)
  • mjolnirmaniac 31 dec 2010 13:24:10 375 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    Korneel wrote:
    mjolnirmaniac wrote:
    Korneel wrote:
    mjolnirmaniac wrote:
    Net Europa Universalis III complete gekocht, hopelijk werkt het n beetje op windows 7...
    Zo'n zalig spel! kvind het echt enorm verslavend (niet in het minst omdat ik geschiedenis studeer :p)

Goed om te horen :D Op welke windows speel je het/ heb je het gespeeld?
    zowel op vista als op 7 geen probleem. Normaal mag je toch geen problemen hebben met spellen van steam (zelfs al zijnt oude?)

Nee? Zou kunnen, ik las gewoon op het steamforum dat sommige mensen problemen hadden, maar miss hadden zij de cd-versie ofzo, we zien wel :)
  • Frederik_ 13 jan 2011 23:25:32 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Net een mini-review van The Last Express neergepend uit pure adrenaline. Deze game moet meer erkenning krijgen. Wie ook maar het kleinste beetje geïnteresseerd is, blind kopen! De beste €7,5 die je dit deze maand zal besteden!
  • Stieven 13 jan 2011 23:43:06 337 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Hmm, die game ziet er best apart uit. Is het via Steam ook beschikbaar toevallig?
  • Frederik_ 14 jan 2011 09:40:15 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Nope, voorlopig enkel DotEmu. Geen idee of deze z'n weg naar Steam ooit zal vinden, Steam lijkt er niet echt een punt van te maken oude games aan te bieden. De kans dat hij naar GoG komt is dan weer reëel, maar daar krijg je dan allicht exact hetzelfde pakket, inclusief soundtrack en making of.
  • Stieven 14 jan 2011 11:51:25 337 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    De kat een beetje uit de boom kijken, en anders bestel ik hem zo wel. Merci voor de tip.
  • Frederik_ 26 jan 2011 22:45:06 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Bij deze is The Last Express ook op Good Old Games verschenen en daar kost ie maar $5,99.
  • Jan-Bart 27 jan 2011 01:11:38 57 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Ik heb me Mirrer Edge voor 12euro in de promobakken van de Bart Smith te Gent aangeschaft!
  • Korneel 27 jan 2011 08:09:27 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Frederik_ wrote:
    Bij deze is The Last Express ook op Good Old Games verschenen en daar kost ie maar $5,99.
    aha! nu ga ik hem mss wel kopen :p

bedankt voor de tip alvast!
  • Frederik_ 27 jan 2011 08:34:09 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Jan-Bart wrote:
    Ik heb me Mirrer Edge voor 12euro in de promobakken van de Bart Smith te Gent aangeschaft!

Is dat één of andere Oostblokversie van Mirror's Edge ofzo? Dan ben je goed in 't zak gezet, that's for sure.
  • Jan-Bart 27 jan 2011 09:57:44 57 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    :) Jaja, typen ... En voornamelijk herlezen ;) ...
  • Frederik_ 17 feb 2011 19:56:36 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Mensen die ook Supreme Commander 2 voor een luttele €5 op Steam willen kopen om samen te spelen? Naar het schijnt hebben de vele patches alle euvels verholpen en is het een schitterende game om in co-op te spelen.
  • Korneel 13 mrt 2011 15:12:01 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Medieval II Total War aangeschaft voor €2.5. Tijd om weer veel te veel uren daarin te steken :p
  • Frederik_ 13 mrt 2011 17:32:25 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Korneel wrote:
    Medieval II Total War aangeschaft voor €2.5. Tijd om weer veel te veel uren daarin te steken :p

Ik wacht al zo lang op een afgeprijsde Mediaval II, maar zou je geloven dat ik na het zien van de screenshots met daarop de user interface meteen afknapte? Na het gespeeld hebben met de interface van Shogun II ziet die van z'n voorgangers er zo ongelooflijk amateuristisch uit.
  • Korneel 17 mrt 2011 17:43:09 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Darksiders weekend deal op steam. Iemand ervaring met dat spel?? is het de moeite om er 7.5euro aan te geven?
  • Frederik_ 17 mrt 2011 18:49:26 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Heeft overal goede tot zeer goede kritieken gekregen. Kijk vooral eens na of de port wat deftig gebeurd is.

edit: voor de cheap-ass mothe'ucka's, Monday Night Combat free weekend. Ik ben alvast aan het downloaden.
  • Cedric_ 12 apr 2011 22:25:33 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Ook hier de Humble Frozenbyte Bundle aanprijzen, al is het maar voor Trine.
    http://www.eurogamer.be/articles/2011-04-12-koop-de-humble-frozenbyte-bundle

Kopen mensen! Ik wil mijn paypalaccount ter beschikking stellen. (hoewel het gemakkelijker is het geld op je paypal over te schrijven, gezien je 14 dagen de tijd hebt om te kopen.)
  • mjolnirmaniac 13 apr 2011 21:27:19 375 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Cedric_ wrote:
    Ook hier de Humble Frozenbyte Bundle aanprijzen, al is het maar voor Trine.
    http://www.eurogamer.be/articles/2011-04-12-koop-de-humble-frozenbyte-bundle

Kopen mensen! Ik wil mijn paypalaccount ter beschikking stellen. (hoewel het gemakkelijker is het geld op je paypal over te schrijven, gezien je 14 dagen de tijd hebt om te kopen.)

Gekocht, zalige actie!
  • Frederik_ 16 apr 2011 18:15:32 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Ondanks het feit dat ik Trine al heb en Shadowgrounds me geen zak interesseert, het pakket toch gekocht om Frozenbyte te steunen (en voor Jack Claw (en in de hoop dat Splot een beetje à la Trine wordt)). En het feit dat ze opnieuw een Linux-build maken moet gesteund worden.
  • Cedric_ 16 apr 2011 21:22:28 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Trine had ik al, de rest van de games interesseren me amper. Van de vorige twee humble bundels heb ik ook maar twee van de nieuwe games even uitgeprobeerd... Ik koop gewoon uit sympathie voor de actie.
  • lavalampkap 16 mei 2011 18:38:38 1,422 reacties
    Bekeken 10 maanden geleden
    Na de weekend deals gaat steam voor de 24-hours deal. Elke dag een mooi prijsje voor een mooie game.

Vandaag: Operation Flashpoint: Dragon Rising voor €5
  • Frederik_ 16 mei 2011 21:27:47 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Zag het ook net, benieuwd hoe lang ze dat kunnen volhouden...
  • GreyRaven 17 mei 2011 18:17:50 591 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Frederik_ wrote:
    Mensen die ook Supreme Commander 2 voor een luttele €5 op Steam willen kopen om samen te spelen? Naar het schijnt hebben de vele patches alle euvels verholpen en is het een schitterende game om in co-op te spelen.

Mooi om te weten, zo kan ik mij SupCom2 toch ng veilig aanschaffe. Is ie zwaarder voro de pc dan zijn voorganger?
  • Frederik_ 17 mei 2011 19:39:49 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Het zou me verbazen dat SupCom 2 slechter draait dan de eerste aangezien die er berucht voor was weinig geoptimaliseerd te zijn. Zoek anders eens op youtube "Supreme Commander 2" samen met enkele van de specs van je computer, geeft vaak al een goede indicatie waaraan je je mag verwachten.
  • mjolnirmaniac 17 mei 2011 22:32:29 375 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Ik heb Supreme Commander 2 al s gekocht op steam maar 'tmoet nog gedownload worden en hier op kot durf ik dat niet :s
  • Korneel 27 mei 2011 18:27:34 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Dilemma: welke brothers in arms is de beste? Allemaal in zware korting op Steam.
  • lavalampkap 27 mei 2011 18:55:17 1,422 reacties
    Bekeken 10 maanden geleden
    direct het complete pack kopen ?
    Het is toch maar €9

IK ben aan't wachten op een mogelijk HAWX deal tijdens de Ubisoft week.
  • Korneel 27 mei 2011 19:18:47 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Pff kweenie. Kben van plan ook Frozen Synapse te kopen en das ook al €9. Dus liefst maar één BiA
  • Frederik_ 27 mei 2011 22:06:35 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Ik heb enkel de eerste twee gespeeld en daarvan is de eerste me toch meer bijgebleven dan diens opvolger. EiB had even goed een uitbreiding kunnen zijn. Geen idee hoe Hell's Highway staat t.o.v. de eerste twee.

Frozen Synapse is trouwens dik de moeite, daag me zeker eens uit voor een spelletje als je'm hebt.

Edit: Ik vermoed dat je met iemand samenlegt om FS te kopen, dan heb ik een tip. Koop de game via de website van de ontwikkelaars. Daar kan je tijdens het voltooien van de betaling je land op US instellen heb ik me laten vertellen zodat je in dollar kan betalen, wat uiteraard een stuk goedkoper uitkomt. En je krijgt er evengoed een Steam-key voor, ik heb de mijne vandaag geactiveerd.

edit2: ja idd, nadat je een pakket gekozen hebt kan je rechtsboven je land aanpassen. Plaats het op US en je kan in dollars betalen, lekker handig.

edit3: met hetgeen je bespaart kan je nog een extra BiA kopen. :)

edit4: De Far Cry 2 deal van gisteren was overigens een complete rip-off. €7,5 in Europa vs £2,5 in Groot-Brittannië vs $2,5 in de VS.
  • mjolnirmaniac 28 mei 2011 01:02:09 375 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Hell's Highway is ook een aanrader, dus miss eerst de eerste kopen en dan later de andere eens ( geen enkele BIA is in mijn ogen een miskoop)
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.