EG Benelux Minecraft Server Pagina 2

• Korneel 14 jan 2011 16:45:36 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    GreyRaven wrote:
    Ik geraak niet op de servers van Fré's link. Mss dat het aan mij ligt, maar ik krijg wel bij elke server een verschillende error. Geen al te best begin.

Eens kijken voor Pcgamer's link, alvast 99 pond/slot.
    99 pence, geen pond, groot verschil :p. wat bedoelen ze eigenlijk met per 'slot'? elke speler?
  • Pcgamer4life 14 jan 2011 16:55:29 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    jap, 1 slot = 1 speler
  • Korneel 14 jan 2011 17:48:36 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Pcgamer4life wrote:
    jap, 1 slot = 1 speler

Valt precies nog goe mee tan. Als je nu 20 spelers pakt is da 25euro de maand ofzo.
  • GreyRaven 14 jan 2011 18:25:55 591 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Korneel wrote:
    GreyRaven wrote:
    Ik geraak niet op de servers van Fré's link. Mss dat het aan mij ligt, maar ik krijg wel bij elke server een verschillende error. Geen al te best begin.

Eens kijken voor Pcgamer's link, alvast 99 pond/slot.
    99 pence, geen pond, groot verschil :p. wat bedoelen ze eigenlijk met per 'slot'? elke speler?

Sry, ik bedoelde dus 0.99 pond. My mistake.

Ik zou voorstellen om te beginnen met 10 man ofzo. Geen idee hoeveel E-Gamers Minecraft spelen. Het zou mooi zijn om een eigen server te hebben, net zoals in de tijd van A51.
  • Korneel 14 jan 2011 18:41:48 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Wel, kdenk dat we hier zeker met een vijftal spelers al zijn. Bovendien trekt zo'n server ook volk aan zeker?
  • GreyRaven 14 jan 2011 19:02:48 591 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Njaah, ook niet té veel volk lokken. Lagg is soms verschrikkelijk op die servers. The choice is up to EG
  • Frederik_ 14 jan 2011 19:44:32 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Chill, ik stuur vanavond nog een mailtje naar de verantwoordelijken, hopelijk laat een antwoord niet lang op zich wachten en kunnen we tegen het eind van de maand beginnen aan deze in't groot :D
  • Metalex 14 jan 2011 19:49:50 1,048 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Kheb nog nooit online gespeeld op minecraft, kunnen we dan gewoon allemaal in 1 wereld spelen of waar komt het op neer?
  • GreyRaven 14 jan 2011 20:14:44 591 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Het is simpelweg de survival van de SP die wordt geplompt in MP. Alleen zit je met meerdere personen dan in één wereld. Ik vond het begin altijd vet, samen een tijdelijk onderkomen maken in de eerste minuten van het spel. Dan taken verdelen zoals bouwen, minen, food zoeken, farmen,... en een handel voeren in mineralen. xD
  • lavalampkap 14 jan 2011 21:13:01 1,422 reacties
    Bekeken 10 maanden geleden
    Ik heb mijn heel Proximus gedoe geupgradet naar 2.0 (met minecart)

http://www.youtube.com/watch?v=uXiM5gXxSfI
  • Frederik_ 15 jan 2011 22:37:01 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Die gtxgaming lijkt me toch wat minecraft betreft geen al te grote speler en het feit dat er op de minecraftfora een gebruiker met twee posts is -en laat hij daarin net gtxgaming de hemel inprijzen- doet vermoeden dat dat iemand achter die website is. En van zo'n praktijken kan ik het krijgen...

Even onderzocht waarom je niet op die demoservers van multiplaygameservers kan inloggen, dat ligt aan het feit dat al hun servers blijkbaar standaard hmod draaien wat één of andere admintool moet zijn voor SMP. Blijkbaar is dat ding nog niet geupdate voor Beta 1.2 en kan je daarom niet connecten als je de laatste versie hebt. Op de fora kan je een bestandje downloaden om je Minecraft even te downgraden mocht je per se op één van hun servers willen spelen. (voor meer info, check hun forums)

Er wordt gewerkt aan een andere admintool -bukkit of buckit- die ze dan op hun servers willen draaien.

Vind ik wel wat spijtig, want ze lijken me goede hosting tegen een mooie prijs te bieden. Ik houd dat daar wat in de gaten en als er van bovenaf groen licht komt en dat gedoe met die mods belandt daar op z'n pootjes, lijkt dat me een goede plaats om een server te huren.
  • Metalex 16 jan 2011 10:16:59 1,048 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Heeft er soms iemand een oplossing om een mijnkar niet te laten stilvallen?
  • lavalampkap 16 jan 2011 10:23:42 1,422 reacties
    Metalex wrote:
    Heeft er soms iemand een oplossing om een mijnkar niet te laten stilvallen?

Boostercarts, wat strikt gezien een glitch is. En Notch heeft gezegd dat hij sommige glitches niet specifiek gaat verwijderen maar als ze opgelost geraken, ook wel niet terug in de game gaat steken.

Je kan ook een fuel powered minecart gebruiken, maar die krijgt een persoon praktisch geen enkele helling op, en stappen gaat sneller dan zo'n minecart.

trouwens mijn stukje note block muziek verbleekt al in het niets als je even op Youtub zoekt.
    Für Elise, tetris, Super Mario, Billy Jean.

In ieder geval, mijn gigantisch project gaat waarschijnlijk dit worden.
  • Pcgamer4life 16 jan 2011 13:51:21 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    http://artoftrolling.files.wordpress.com/2011/01/chatroulette-trolling-the-real-creeper.jpg

a real creeper
  • lavalampkap 16 jan 2011 19:32:52 1,422 reacties
    Nog nooit heb ik zoveel nood gehad aan een gigantisch rollende bal achter mijn minecart.

http://www.youtube.com/watch?v=w7ZIV5MW9is
  • Metalex 17 jan 2011 19:38:42 1,048 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Ik verveelde mij en ik heb eens gaan zwemmen in diep water en ik heb een octopus tegengekomen. Khad mijn boog mee en door hem te doden krijg ik mossels XD. Khad geen flauw idee dat zo'n beesten in het spel zaten en daardoor had ik ook wat verschoten toen dat ding daar plots aan het zwemmen was.
  • Korneel 17 jan 2011 20:39:52 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    khad gelezen dat ze waren toegevoegd bij patch 1.2. Nice om te horen :p
  • Pcgamer4life 19 jan 2011 13:25:17 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    http://www.youtube.com/watch?v=ewFrgDPCgGA&feature=player_embedded
    beestige defence :p
  • Ben. 19 jan 2011 14:21:23 1,310 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Pcgamer4life wrote:
    http://www.youtube.com/watch?v=ewFrgDPCgGA&feature=player_embedded
    beestige defence :p

Nice :p
  • Korneel 19 jan 2011 14:23:50 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    im still alive: http://www.youtube.com/watch?v=qG9SPywEGm4
  • lavalampkap 26 jan 2011 20:25:05 1,422 reacties
    de realiteit: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/2680-Minecraft
  • mjolnirmaniac 31 jan 2011 14:00:20 375 reacties
    Bekeken 7 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    You better watch out http://www.youtube.com/watch?v=va1-JK3pu2o
  • Korneel 31 jan 2011 14:17:50 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    mjolnirmaniac wrote:
    You better watch out http://www.youtube.com/watch?v=va1-JK3pu2o
    vind ik heeeeel zalig gedaan
  • Ben. 31 jan 2011 17:48:18 1,310 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Nice :-)
  • GreyRaven 2 feb 2011 21:22:37 591 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Soooo, how about the potential server?
  • Snaffer 2 feb 2011 22:11:09 1,196 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Spelen mensen dit spel nog steeds? :p
  • Frederik_ 3 feb 2011 08:09:05 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    GreyRaven wrote:
    Soooo, how about the potential server?
    Ik heb hier nog niets geantwoord, simpelweg omdat er niet op mijn mails geantwoord wordt. Wat de reden is, ik weet het niet, maar wees gerust dat ik het blijf vragen wanneer ik er de kans toe heb. Hoe moeilijk is dat nu: 'ja' of 'nee'...
  • Korneel 3 feb 2011 14:04:57 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    epic onderwaterhuisje: http://www.youtube.com/watch?v=tJ00xy_fG8c&feature=feedrec_grec_index
  • Pcgamer4life 28 feb 2011 20:49:26 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    http://www.youtube.com/watch?v=k2rDbRUDkds&feature=topvideos

I shoot my arrows in the air some times, saying AAYYOO
    Creepers KO'd
  • lavalampkap 2 mrt 2011 09:01:09 1,422 reacties
    Halfway through GDC, here’s what we’ve done
    We stepped on the plane to New York, and the Minecraft server died. While flying from New York to San Francisco, Tobias managed to get the servers back online via the amazing wonder of in-flight WIFI. I was afraid this would set the tone for the trip, but so far it’s been an amazing success.

Sunday was mostly relaxation and shopping (I found a great new coat, but it’s a bit too warm for SF), and it ended with a company dinner. We invited the Oxeye guys over as well, and it turned out really good. I had the biggest steak I’ve ever had, and also had room over to steal some of Jakob’s food.

Monday morning, I met one of my idols for breakfast, and kinda promised him I’d add pet dogs to Minecraft, so I guess that’s happening. Then we went to Google, did an interview or two, then went to dinner with a huge gaming company. I kept getting sleepier throughout, so I’m not sure how great of an impression I did. It could play into the whole “indie” thing though to seem uninterested. ;)

Today, we started with a meeting with Curse, the guys running the forums and the wiki these days, and we’ve got plans to work more closely together in the future. I think they’re doing really great things for the community. After a somewhat rushed but excellent lunch, Jakob and I did an interview with PC Gamer,[u] I did a filmed thing for Eurogamer with Chris Hecker.[/u]

Then the scariest thing in a long time happened. I went on stage. I talked for three minutes about piracy, mumbled something about “That was quick”, and left the stage. I was scheduled to do a five minute talk, but only managed to fill 60% of it.. People tell me it wasn’t as bad as I thought it was.. but they’re probably just being polite.

Then I molested Danny B (the guy who made the Super Meat Boy music) for a bit before grabbing a quick dinner and ending up at the craziest party ever where I met a bunch of important and famous people.

Tomorrow is more meetings, and then the big award ceremony is. We’re nominated in a total of six categories across both the IGF and the GDCA.

I’m nervous.

yay, ik mag er zeker van zijn dat EG Be het interview gaat overnemen van EG en vooraan plaats in grote letters ?
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.