Test Drive Unlimited 2

• Metalex 1 feb 2011 18:34:56 1,048 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Iemand die het in huis zal halen?

Onlangs een review gezien op GUNK-tv en volgens hen heeft het meer te bieden dan Gran Turismo 5 en dat is ook zo het is race met 2 open werelden. Voor degene die het niet kennen: Ibiza en Oahu zijn exact nagemaakt adhv satellietbeelden. Om een rondje te doen rond Oahu zal je meer dan 2 uur real time bezig zijn. De game gaat niet enkel om het racen maar om het goede leven. Je kan huge villa's, appartementen en zelfs een luxejacht die je 1 voor 1 toen van stoelen tot verf op de muur kan instellen. Online kunnen vrienden naar je huis komen en ook kan er 1 van je vrienden meerijden in 1 van jouw wagens. Ook kan je online een club oprichten waarvoor de leider moet betalen. Die zijn er van een kleine garages tot zeer grote mansions. Die kan je ook inrichten en in de clubs kan je ook binnenrijden, terwijl iedereen gezellig rondloopt in de club kan je elkaars wagens bewonderen. Elke wagens is ook tot in de details afgewerkt en heeft zijn eigen handeling en geluid dat van elke wagen anders is. De wagens kunnen ook aangepast worden op motorisch en handling vlak maar het uiterlijk houd enkel in dat je de kleur kan wijzigen, stickers kan hangen en andere wielen kan plaatsen. Dit is geen NFS, het draait niet om het tunen maar om de pracht dat elke standaardwagen al heeft.

Kortom je bent ervoor of niet. Velen zagen het eerste deel als 1 van de beste racing games ooit en daar komt nu de nieuwe versie van uit. Vanaf volgende week vrijdag in de winkel! (11/2/2011)
  • PhoenixEffect 17 apr 2011 20:02:57 33 reacties
    Bekeken 8 jaren geleden
    Geregistreerd 9 jaren geleden
    Als hij wat minder kost koop ik em wel via internet. Jij al gespeeld?
  • Metalex 19 apr 2011 10:23:34 1,048 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Ja ik heb hem al gespeeld en ik was wel onder de indruk. Enorm grote speelwereld waarin je kan cruisen met de zotste wagens.
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.