Nieuw Eurogamer - Bugs en fouten

Eerste Vorige
  • Cedric_ 23 okt 2011 19:31:14 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Hallo, en welkom op het vernieuwde Eurogamer BelgiŽ. Ik denk dat we terecht trots mogen zijn op onze nieuwe look, en op de nieuwe features zoals facebook integratie, de mobile skin en de gamefiches.

Helaas verliep (en verloopt) de overgang niet zo soepel als verwacht, zodat de site en het forum bij momenten traag werken. Er zijn helaas ook nog een pak bugs, niet werkende links en ontbrekende thumbnails. (Blame F.A.C.T.S. waar de eurogamer crew ook aanwezig moest zijn.) Anyway, heel het Eurogamer universum is de fouten in snel tempo aan het weghalen, dus vragen we nog even geduld.

We kunnen trouwens ook jullie hulp gebruiken voor het opsporen van foutjes op de site en het forum! Zie je een bug, ontbrekende link, geen of scheve vertalingen, laat het hieronder zeker weten!

Ik hoop dat jullie (eventueel na enkele dagen pas) de nieuwe look kunnen waarderen. Ook achter de schermen van de site is veel veranderd, wat zich bijvoorbeeld uit in de gamefiches en de filteropties om bijvoorbeeld enkel nieuws over PC-games te lezen. Maar ontdek vooral zelf wat allemaal mogelijk is.

Ook het forum is mee geŽvolueerd naar 2011. Zo kunnen nu wťl screenshots en foto's geplaatst worden, kunnen youtube filmpjes nu volledig geÔntegreerd worden in je forumpost ťn... er zijn smilies :-D Enkel de sadface was te depri om er bij de launch bij te zijn (:(:-( :'()

Het wordt even aanpassen, maar ik denk dat dit forum eindelijk met zijn tijd mee is.

Gaat en ontdekt (de fouten, en meld ze hier.)
  • Pcgamer4life 23 okt 2011 23:54:33 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    nog altijd geen manier om nieuwe posts gemakkelijk allemaal onder elkaar te krijgen

en ik mis ook nog een "voorbeeld knop" bij het plaatsen van een comment

Ook staat er bij mij geen naam naast "geplaatst door" in het main forum gedeelte

anders ziet alles er dik in orde uit :)
  • Cedric_ 24 okt 2011 00:31:59 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    ik heb even geŽxperimenteerd en met http://www.eurogamer.be/forum_threads.php?category_id=new lijk ik in elk geval een lijst met topics te krijgen in volgorde van laatste reactie. Niet geheel wat je zoekt, maar toch al iets.

Maar laten we eerst focussen op de bugs, daarna openen we een ideeŽntopic waar je suggesties kwijt kan. ik speel die dan wel door richting UK. Voorlopig hebben de devs wel wat anders aan hun hoofd.
  • Ben. 24 okt 2011 07:59:04 1,310 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Vroeger stond er een sterretje als er een nieuw bericht was gepost maar nu staat er precies niets, of vergis ik mij? :-) Voor de rest ziet alles er wel goed uit.
  • Ben. 24 okt 2011 08:03:10 1,310 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Ow la, serieuze bug ontdekt. Als je je scroller indrukt dan kan je zo naar boven en naar onder gaan normaal gezien. Hier gaat het ook maar de pagina beweegt mee naar links en rechts en verdwijnt zo.
  • lavalampkap 24 okt 2011 08:43:21 1,422 reacties
    Bekeken 10 maanden geleden
    Op nieuwsberichten ofzo kun je blijkbaar geen smileys plaatsen.
    [FACTS video]
    Als je daar op de smileyknop drukt krijg je enkel een smal zwart balkje zonder smileyknopjes in :eek:
  • lavalampkap 24 okt 2011 08:47:06 1,422 reacties
    en een wijzig bericht knopje zou ook handig zijn.
    Dan zou ik nu een edit kunnen zetten om te zeggen dat Cedric dit moe toevoegen aan de smileys

• Korneel 24 okt 2011 08:52:15 479 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    De namen op het algemeen overzicht van het forum werken ook niet: er staat gewoon 'laatst gepost door' en dan witte ruimte waar de naam van de poster moet komen :p
  • Cedric_ 24 okt 2011 10:03:44 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    lavalampkap wrote:
    Dan zou ik nu een edit kunnen zetten om te zeggen dat Cedric dit moe toevoegen aan de smileys

Noted, maar ik ben wel beducht voor het gebruiken van licensed smileys. Ik weet niet hoe het daarmee zit? Ik kan in elk geval wťl berichten wijzigen, maar dat ligt misschien aan mijn mod powers. Als je over je eigen bericht gaat met je muis krijg je dus geen balkje dat tevoorschijn komt met zaken als quote, verwijder en wijzig bericht? Iemand die dat kan bevestigen?

En plaats er misschien ook telkens bij in welke browser het voorkomt.
  • lavalampkap 24 okt 2011 10:06:56 1,422 reacties
    Cedric_ wrote:
    lavalampkap wrote:

Noted, maar ik ben wel beducht voor het gebruiken van licensed smileys. Ik weet niet hoe het daarmee zit? Ik kan in elk geval wťl berichten wijzigen, maar dat ligt misschien aan mijn mod powers. Als je over je eigen bericht gaat met je muis krijg je dus geen balkje dat tevoorschijn komt met zaken als quote, verwijder en wijzig bericht? Iemand die dat kan bevestigen?

En plaats er misschien ook telkens bij in welke browser het voorkomt.
    Dan zal ik eens verder zoeken achter die smiley.
    Voorlopig krijg ik enkel Quote bericht en reageer.

En dat gebeurt allemaal in Chrome
  • Cedric_ 24 okt 2011 10:28:12 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Iedereen mag trouwens ook photoshop zelf ter hand nemen en een set ontwerpen. Als die beter zijn dan de huidige set (die nogel basic is) dan kunnen we die misschien gebruiken. ;-)
  • Pcgamer4life 24 okt 2011 14:13:51 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    [edit]voor de een of andere reden komt mijn tekst niet onder de smiley
    als je het quote kan je het zien staan[/edit]

[edit2]en de "gewijzigd op" blijft er ook steeds bij komen[/edit2]

mogen we toch zeker niet vergeten! :)

Gewijzigd door Pcgamer4life op 14:16:16 24-10-2011

Gewijzigd door Pcgamer4life op 14:16:40 24-10-2011

Gewijzigd door Pcgamer4life op 14:17:29 24-10-2011
  • lavalampkap 24 okt 2011 15:10:50 1,422 reacties
    als ik op notificaties druk en op weergeef alle ongelezen berichten krijg ik een serverfout.
    Chrome geeft volgende foutmelding: HTTP-fout 500 (Internal Server Error): Er is een onverwachte voorwaarde gevonden toen de server het verzoek wilde uitvoeren.
  • Snaffer 24 okt 2011 16:10:40 1,196 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    JeroenVDW wrote:
    Ben. wrote:
    Ow la, serieuze bug ontdekt. Als je je scroller indrukt dan kan je zo naar boven en naar onder gaan normaal gezien. Hier gaat het ook maar de pagina beweegt mee naar links en rechts en verdwijnt zo.
    Heb je dit nog steeds? En zo ja, welke browser gebruik je?
    Wat Ben. zegt heb ik uitgetest in Chrome en IE. In IE is er geen probleem. Maar als je dit in Chrome probeert (zie #1 op de foto) heb je het wel. Als je in de geel aangeduide content box met de scroll knop klikt, dan beweegt kan de hele content in alle richtingen bewegen en verdwijnen in een oneindige leegte...

Ook vind ik het raar dat de balk met Mobile/Portable/HD (aangeduid op #2) enkel verschijnt als je heel even naar beneden hebt gescrold.

En als je kijkt naar #3 op mijn foto dan zie je ook de error die ik krijg wanneer ik op 'notificaties' en dan in de verschenen pop-up op 'alle ongelezen berichten' klik. (oftewel: http://www.eurogamer.be/inbox)

Dit hoort nog bij #1:

Gewijzigd door Snaffer op 16:12:14 24-10-2011

Gewijzigd door Snaffer op 16:14:35 24-10-2011

Gewijzigd door Snaffer op 16:16:02 24-10-2011
  • Snaffer 24 okt 2011 16:18:46 1,196 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    En ja, als je een afbeelding post en daarachter zet je nog tekst, dan word deze niet meer weergegeven in je post.... Redelijk hatelijk :-)
    (van daar dat ik vorig bericht 3 maal heb moeten aanpassen :-()
  • Ben. 24 okt 2011 16:43:25 1,310 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Inderdaad in Chrome, en ik kan berichten wijzigen.
    @LLK: sta gewoon eens met je muis op een bericht van jezelf en kijk dan eens?
  • lavalampkap 24 okt 2011 20:00:36 1,422 reacties
    nu ondertussen al wel, maar daarstraks kon ik nog niet wijzigen
  • Cedric_ 24 okt 2011 20:13:07 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Je ziet dat men er druk mee bezig is. Niet vergeten dat men van BelgiŽ, over Duitsland tot Zweden en van de UK, rond Frankrijk tot in ItaliŽ zit te bugtesten ;)

Gewijzigd door Cedric_ op 20:14:01 24-10-2011
  • lavalampkap 26 okt 2011 09:05:34 1,422 reacties
    Blijkbaar krijg ik een 404 error page not found als ik op redactie op de homepage druk.

HD versie en chrome.
  • XOdinX 26 okt 2011 12:01:59 60 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Geregistreerd 10 jaren geleden
    @lavalampkap - Dat is blijkbaar al in orde ondertussen. ;-)
  • Fluffybeast 26 okt 2011 12:34:26 514 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    kweet nu nie of da da aan ik ligt ofzo mja whatever
    het nieuw design is wel strak enzo... maar ik vind het onoverzichtelijk imo toch... al de kleurtjes zijn zo wit op de achtergrond... nuja, het is toch al mooier als je vergelijkt met vroeger :p
  • Ben. 26 okt 2011 16:19:39 1,310 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Gepost door 1% en nog iets...
  • Snaffer 26 okt 2011 17:23:53 1,196 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    1h geleden door %1$s Ben.
    Je moet idd al redelijk blind zijn die bug te missen :)
  • Frederik_ 26 okt 2011 18:28:53 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Fluffybeast wrote:
    kweet nu nie of da da aan ik ligt ofzo mja whatever
    het nieuw design is wel strak enzo... maar ik vind het onoverzichtelijk imo toch... al de kleurtjes zijn zo wit op de achtergrond... nuja, het is toch al mooier als je vergelijkt met vroeger :p
    Het is de bedoeling dat er in de rechterbalk op de voorpagina nog kleine afbeeldingen verschijnen naast elk item. Op dit moment is het net wat te omslachtig voor ons om die daar te krijgen. Eens .net dat automatisch of makkelijker maakt (wat de bedoeling is), zal het veel makkelijker zijn de zaken te onderscheiden.
  • lavalampkap 31 okt 2011 09:10:21 1,422 reacties
    Als je het laatste bericht van een forumpagina post kom je na het posten terecht op de volgende pagina (die nog leeg is).
  • Cedric_ 31 okt 2011 23:10:27 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    De eerste bugfixes zijn trouwens al een feit. Hieronder de fixes die het forum aanbelangen:

Comments

When you post it now takes you back to the last page & post
    Karma score is now colour coded
    The comment reply box is now bigger
    Comment paging has been temporarily removed while we re-write it to be faster and easier to use

Forums

When you post it will take you back to your post
    Link added to send private messages to other users direct from the forum thread pages
    Added a "back to the forum" link on thread pages
    Made the "Last page" link more prominent on the forum homepage
    Added links to the penultimate pages in a thread from the forum homepage
    Editing forum posts should now work as intended
    Made the post content area wider
    Category view now shows the name of the last poster
    Forum search fixed
  • Pcgamer4life 24 dec 2011 22:42:45 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    er is terug een mogelijkheid om horizontaal in het forum te scrollen (al enkele dagen)

Ik gebruik firefox 8.0
    http://i927.photobucket.com/albums/ad116/Blackterror25/eurogamerbug.png[/img]
  • Cedric_ 25 dec 2011 11:09:12 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Vreemd, ik heb dit in chrome niet.
  • Eerste Vorige
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.