PlanetSide 2: Vlaamse New Conglomerate Outfit!

• BlueSmiley 15 dec 2012 08:07:38 3 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Geregistreerd 7 jaren geleden

Speel je PlanetSide 2 en ben je nog op zoek naar een Nederlandstalige/Vlaamse outfit? Do not look further! The Belgian Outlaws zijn wat je zoekt!
    We zijn momenteel met vier en spelen als New Conglomerate op de Woodman server.
    De outfit bestaat nog maar een weekje, dus ik kan je nog niet echt zeggen wat de toekomstplannen zijn wegens er nog te weinig leden zijn.

Heb je wel interesse in zoiets als deze outfit? Kom dan even op ons forum kijken!

* Minimum leeftijd: 18 jaar! (Uitzonderingen zijn mogelijk)
    * Nederlanders mogen zich ook aanmelden!
    * Team play is belangrijk. 't Is dan ook daarom dat we een TeamSpeak 3 server online hebben staan. Er wordt dan ook van je verwacht dat je er genoeg op komt als je gaat speelt.

Gewijzigd door BlueSmiley op 04:45:37 17-12-2012
  • HerrSubset 16 dec 2012 10:59:02 657 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Moest ik meer tijd hebben, zou ik zeker eens komen meedoen.

Wel nog eerst een micro zien te vinden...
  • BlueSmiley 16 dec 2012 12:50:56 3 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    @HerrSubset Casual spelers mogen er ook in hoor! :)
  • BlueSmiley 17 dec 2012 04:47:17 3 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Vanaf komende zaterdag zullen we ook een wekelijks Operations event houden! In dit event volbrengen we onze eigen missies op Auraxis.

Deze events dienen eigenlijk vooral om de volledige outfit in een platoon samen te brengen. Er wordt steeds op voorhand een dag en een uur afgesproken. Er worden op voorhand "missies" gegeven. In sommige Operations volgen we de zerg en proberen we gewoon te helpen waar we kunnen. Andere dagen rijden stiekem we met een sunderer in enemy territory. De ene keer zullen we al eens met z'n allen in tanks kruipen en de andere keer zullen we allemaal wel eens reavers of liberators nemen en air superiority claimen!
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.