Planetside 2 Pagina 3

volgende Laatste
  • Ben. 24 aug 2013 08:28:16 1,310 reacties
    Bekeken 4 jaren geleden
    Geregistreerd 9 jaren geleden
    Stealthbird4 is mijn naam. Ik ga het spel dit weekend normaal gezien updaten. Het zal wel weer een tijdje duren, een nadeel van het spel vind ik.
  • HerrSubset 24 aug 2013 12:53:41 657 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Ge moet gewoon onhouden hoe supercool het is :p
  • Frederik_ 25 aug 2013 14:02:21 972 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Ale hup, ik ben ook de volle 9 Gig aan het binnenhalen. Als je nog ergens een newbie kan gebruiken als kanonnenvoer, ben ik graag van de partij.
  • HerrSubset 25 aug 2013 20:34:38 657 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Morgenavond zullen we het eens met zen allen onveilig gaan maken op Auraxis nu er toch weer een aantal mensen zijn die nog eens een potje willen spelen.
  • lavalampkap 25 aug 2013 20:48:16 1,422 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Ik heb weeral een halve dag verspild aan het zoeken voor een nieuwe joystick voor mijn mosquito.

Weet je hoe moeilijk het is om tegenwoordig nog ergens één te vinden in een computerwinkel. Ik heb me er al bij neergelegd dat er waarschijnlijk bestellen wordt via internet. Nu nog enkel de knoop doorhakken: Hotas of Hallsensors (Thrustmaster T.Flight Hotas of Thrustmaster T.16000).
  • HerrSubset 25 aug 2013 22:38:30 657 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Amai, gade kosten doen? En ik zou u nie kunnen helpen kiezen, ik heb zo nooit iets gehad, dus geen idee wat ge daar van nodig hebt :p
  • HerrSubset 26 aug 2013 10:24:35 657 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Ik ben eens op zoek gegaan naar tactieken voor squads en kleine outfits en ben zo op de volgende website gestoten: squadside. Het is een blog van iemand die regelmatig squad/platoon leider is voor een kleine outfit.

Vooral de posts over Xp as a behavioral control mechanism zijn misschien wel eens interessant om te lezen :)
  • lavalampkap 26 aug 2013 17:44:44 1,422 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    HerrSubset wrote:
    Amai, gade kosten doen? En ik zou u nie kunnen helpen kiezen, ik heb zo nooit iets gehad, dus geen idee wat ge daar van nodig hebt :p
    Kosten is een groot woord. Die joystick die ik had was tien jaar oud ofzo. En alhoewel hij waarschijnlijk 95% van de tijd stof heeft staan happen vind ik het wel tof om af en toe eens boven te halen. En daarbij vind mijn pa het ook wel eens plezant als ik de joystick naar beneden haal in combinatie met MFS.
    Uiteindelijk heb ik de t.16000m besteld bij alternate. Iets duurder dan die HOTAS, maar die HALLeffect sensoren zouden beter zijn tov de potentiometers die in de meeste steken.
  • volgende Laatste
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.