Following blackopps

• booken 11 jan 2013 20:03:03 3 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Geregistreerd 6 jaren geleden
    kan er me echt niemand in de wereld uitleggen hoe ikl blackopps2 deftig speel op pc ik weet niet hoe ik de extras moet openenen die ik gewonnen heb zoal luchtaanvallen visiers enz is er geen handleiding op internet of zo een minimap hoe gebruik ik die help me eens aub een vader van 48 die dit wilt leren dank u
  • HerrSubset 11 jan 2013 21:28:47 657 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Ik zou u graag helpen, maar de enige ervaring die ik met Call of Duty heb, is het uitspelen van de campaign van COD 1 op greenhorn dus aan mij gaat ge niet veel hebben :)

Ge kunt wel altijd eens gaan kijken bij de opties, en dan ergens bij controls of keybindings. Daar staat normaal gezien wat welke knop doet, en ge kunt deze daar ook veranderen normaal moest ge dat willen.
  • Snaffer 11 jan 2013 23:56:42 1,196 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Als ik de titel van het topic las kreeg ik al de bibbers, maar na het lezen van de post heb ik denk ik therapie nodig.

Dat terzijde kijk eens in u opties bij de controls zoals HerrSubset zei (google )
    of vraag het uw kinderen, die kunnen er misschien beter mee overweg.
  • booken 12 jan 2013 14:42:18 3 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Geregistreerd 6 jaren geleden
    @Snaffer bedankt voor je post je doet je naam eer aan snaffer
    hopelijk op je latere leeftijd krijg je ook zo eens een antwoord
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.