uitschrijven nieuwsbrief

• Schism[Z] 18 jan 2013 12:54:57 232 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Geregistreerd 9 jaren geleden
    Voor de zoveelste keer ontvang ik de nieuwbrief, ik herinner me dat ik me al meerdere keren heb proberen uit te schrijven via de aangeboden functies. Dit helpt dus blijkbaar niet.. Kan iemand me handmatig van die lijst halen asap en aub!
  • Cedric_ 20 jan 2013 02:19:00 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    Er zijn twee methodes om je uit te schrijven. Via de link die in elke nieuwsbrief staat en via je profiel. Ben je zeker dat je ze hier (Description_here) niet kan uitvinken of staan ze uitgevinkt en blijven ze komen? In elk geval is het natuurlijk niet de bedoeling dat je nieuwsbrieven blijft krijgen. Het is ook een vreemd probleem, want bij mij komen ze niet plots wel weer.

Ik zal het probleem doorgeven. Wil je me zeggen of jezelf manueel uitschrijven gelukt is? Ikzelf kan je niet uitschrijven, dus dat zal ik dan ook hogerop moeten laten regelen.

Gewijzigd door Cedric_ op 02:19:32 20-01-2013

Gewijzigd door Cedric_ op 13:00:13 20-01-2013
  • Schism[Z] 20 jan 2013 09:56:04 232 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Als ik naar /edit/newsletters ga kom ik op dezelfde pagina als m'n profiel, waar ik dus niks kan veranderen. De uitschrijf-link in de nieuwsbrief is juist dezelfde link hoor. Het werkt dus niet.

Ook zie ik op profielen dit staan: !!time_relative_second!! en nog van die !!....!! dingen, is dit ook geen bug?
    Na wat rond te surfen op de site en het forum zie ik dat er bitter weinig is veranderd t.o.v. toen we juist van Gamevault naar hier kwamen. Toen had ik ook gezegd dat als het nog lang zo ging blijven dat je mij niet meer ging zien komen. Ik vind het zeer spijtig om te zien dat dit hier nog altijd een soort van half afgemaakte website is waar de helft van de functionaliteit niet werkt. Waar gebeurt er bij jullie, en waar gaat dit naartoe?

No offence trouwens, niks persoonlijks enzo. Ik meld wat elke gebruiker kan zien, volgens mij..
    Groeten en bedankt!
  • Pcgamer4life 20 jan 2013 18:21:13 966 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Heb ik hier over enkele weken ook nog laten weten dat heel de zaak rond Eurogamer hier mij aan de tijden van Arena51 doen denken.

Spijtig ...
  • lavalampkap 20 jan 2013 21:15:39 1,422 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Al eens een andere browser geprobeerd ?
    Want bij mij in Chrome werkt alles zoals het moet.
  • Cedric_ 20 jan 2013 23:00:03 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    @Schism Ik heb je probleem doorgegeven, maar ik denk dat je beter gaat geholpen zijn door die nieuwsbrief als spam te markeren.

Bij mij werkt het in Firefox en Internet Explorer ook. Heb je nog een andere browser Schism?

Edit: ik vermoed dat je dit probleem hebt omdat de site niet overweg kan met de vierkante haken in je nick. In die link en in de @schism[Z] wordt dit ook niet herkend... Ik heb geen idee hoe ik je daarmee kan helpen.

Ik weet wat je bedoelt met weinig verandering. Het is mij een raadsel waarom Eurogamer zo'n onoverzichtelijk forum heeft, ook na de update van de site. En over de bugs kan ik ook niet meer doen dan herhaaldelijk melding ervan maken. Van de !!time_relative_xxx!! bug is men bij .net al twee maand op de hoogte.

Gewijzigd door Cedric_ op 00:26:36 24-01-2013

Gewijzigd door Cedric_ op 00:29:46 24-01-2013

Gewijzigd door Cedric_ op 00:30:09 24-01-2013
  • Schism[Z] 23 jan 2013 18:58:14 232 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Als spam markeren heb ik al gedaan:
    1/ Deze kreeg ik het laatst in m'n spamfolder, een dag geleden."Eurogamer Benelux Daily Overzicht: Modders maken Warcraft RTS in StarCraft 2"

2/ Deze kreeg ik vandaag in m'n postvak in. "Eurogamer Benelux Daily Overzicht: Dead Space 3 krijgt microtransacties voor"

En zo is het altijd.

En als het probleem effectief aan die vierkante haken ligt, dat ze dan een andere webdeveloper aannemen. Hetzelfde geldt ook voor cross-browser problemen. Het kan toch niet zijn dat zo een grote website zo een bitter design en development krijgt.
    Anyway, ik mag hopen dat dit probleem met de nieuwsbrief niet te lang meer gaat duren...

Bedankt!
  • Cedric_ 24 jan 2013 00:13:38 802 reacties
    Bekeken 2 jaren geleden
    newsletter@eurogamer.be bij spam zetten werkt ook al niet? Dit is wel heel vreemd.

Ik probeer de juiste mensen in gang te porren, maar het is nogal moeilijk om ze vast te krijgen. Het probleem is dat ikzelf niemand van de lijst kan halen. Ik kan je wel bevestigen dat je er op staat, maar dat weet je natuurlijk al...

En het is een longshot, maar test ook eens deze link:
    http://www.eurogamer.be/profiles/Schism%5BZ%5D/edit/newsletters

Gewijzigd door Cedric_ op 00:30:42 24-01-2013
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.