Goedkope webshop

• Yannickske 22 aug 2013 10:17:43 2 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Geregistreerd 6 jaren geleden
    Hoi allemaal,

zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een goede/goedkope webshop die pc artikelen in huis heeft. Hier in BelgiŽ hebben we Tones.be maar dat is nogal aan de dure kant, hebben jullie andere alternatieven?
  • HerrSubset 22 aug 2013 11:14:10 657 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Geen idee helaas, ik heb ook nog nooit nieuwe onderdelen voor een pc besteld, laat staan een ganse pc gebouwd. Misschien dat Lavalampkap er eentje weet, die heeft eens een SSD voor de pc van zijn ouders gekocht denk ik.

De desktop die we hier thuis hebben staan komt ook wel van tones :p (na al die jaren nog steeds tevreden over...)
  • Snaffer 22 aug 2013 11:27:35 1,196 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    De coolblue shops zijn meestal wel correct.. www.laptopshop.be
    Prijzen niet altijd de goedkoopste (soms wel), maar meestal wel correct. Gratis snelle verzending is hier zeker een pluspunt :) Meestal bestel ik daar wel iets.
    Je hebt ook www.bol.com met snelle gratis levering en www.pixmania.be (iets duurder denk ik).

Echt goedkope online shops ken ik niet, die bestaan waarschijnlijk ook niet in BelgiŽ. Probeer de Nederlandse shops eens met goedkope verzending naar BelgiŽ, die zijn meestal goedkoper (pas wel op met QWERTY-AZERTY).

Vergelijk anders zelf eens de prijzen op die websites, dat moet je sowieso toch altijd doen ;).

EDIT: Mijn SSD kwam van bij laptopshop.be :p
    EDIT 2: www.computerstore.be
    Gewijzigd door Snaffer op 12:28:46 22-08-2013

Gewijzigd door Snaffer op 11:35:15 24-08-2013
  • Frederik_ 25 aug 2013 13:57:29 972 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Een goed idee is om eens de websites van lokale winkels te checken, die durven al eens leuke promoties te hebben. Maar in het algemeen is BelgiŽ niet de plek om online iets goedkoop te kunnen scoren.

Online winkels die me meteen te binnen schieten zijn redcoon.be, alternate.be, mycom.be, aios.be, codima.be en power4pc.be

@Snaffer: Telkens ik iets zoek is coolblue steevast de duurste optie.

Gewijzigd door Frederik_ op 14:59:08 25-08-2013
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.