Following Hearthstone

• MdeJong 28 okt 2013 16:23:07 7 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 6 jaren geleden

Releasedatum: N.N.B
    Platform: pc/Mac/iPad

Sheathe your sword, draw your deck, and get ready for Hearthstone - the fast paced strategy card game that's easy to learn and massively fun. Start a free game on Battle.net and play your cards to sling spells, summon creatures, and command the heroes of Warcraft in duels of epic strategy.

Oftewel Blizzards gloednieuwe Trading Card Game voor de pc, Mac en iPad. Alhoewel de game nog voor de iPad gelanceerd moet worden. Op dit moment zit de game in Closed Beta, maar geruchten wijzen erop dat de deuren snel open gaan. Of je probeert een beta key via Eurogamer Benelux te winnen.

Wil je een toernooitje organiseren, een nieuw slachtoffer vinden of gewoon lekker praten over deze heerlijke pub-game dan ben je hier aan het goede adres. ;-)

Gewijzigd door MdeJong op 17:47:27 28-10-2013
  • Rapapard 1 nov 2013 09:57:36 1 reacties
    Bekeken 6 jaren geleden
    Wanneer ik een beta key weet te bemachtigen of de closed beta over is ben ik zeker in voor een potje! Wie weet kan ik via eurogamer de key bemachtigen! Ill keep my fingers crossed.
  • Snaffer 3 nov 2013 15:38:12 1,196 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 9 jaren geleden
    Bericht verwijderd
  • MdeJong 5 nov 2013 08:39:51 7 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    De laatste tijd ben ik niet zo veel met Hearthstone bezig. Als TCG fanaat beginnen mij steeds vaker foutjes op te vallen in het gamedesign. 'Constructed' vind ik dan ook afschuwelijk. Helaas is Arena achter een betaalmuur verstopt. :(

@Rapapard heb je nog een beta key via de frontpage gekregen of is het helaas pindakaas?

Gewijzigd door MdeJong op 09:40:25 05-11-2013
  • HerrSubset 5 nov 2013 15:40:31 657 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Wat is het eigenlijk dat jullie zo aanspreekt in dat spel?

Om eerlijk te zijn, ik heb nog niet eens de moeite gedaan om er iets over op te zoeken toen ik hoorde dat het een kaartspel was. Hetzelfde voor Scrolls trouwens...
  • MdeJong 20 nov 2013 21:54:07 7 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    @HerrSubset Sorry voor de late reactie.

Wat mij voornamelijk aanspreekt zijn de korte speelsessies en de mogelijkheid om Arena te spelen. In Arena gelden voornamelijk gelijke kansen, aangezien iedereen voor de Arena-run een deck moet samenstellen uit willekeurige kaarten. Hierdoor kan je gewoonweg geen voordeel behalen uit het kopen van boosterpacks.

Het enige nadeel is de entrance fee van 150 gold. Je wordt alsnog gedwongen om Normal Play te spelen om de Daily Quests te voltooien. Deze quests bestaan voornamelijk uit het winnen van twee games met klasse x of y.
  • HerrSubset 21 nov 2013 10:55:02 657 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Da's Chinees voor mij :D Maar mijn vraag was verkeerd, ik had eerder moeten vragen wat er zo interessant is aan card games op de pc, buiten het feit dat het gemakkelijker is om tegenstanders te vinden...
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.