Following Knights and Merchants Remake (Strategie game) ツ

• KaMRemakefan 17 jan 2014 14:57:41 1 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Geregistreerd 5 jaren geleden
    Alvast een kijkje op de game

BESCHRIJVING van Knights and Merchants Remake (KaM Remake(

De KaM Remake mod is een poging om nieuw leven inblazen van de originele "Knights and Merchants: The Shattered Kingdom" strategie spel.
    Het KAM Remake.exe bestand is freeware en is gebouwd door liefhebbers.
    ======================================================================================
    Mijn uitleg:
    De game is zowel een strategie game als een economie game. De game speelt zich af in de middeleeuwen. Je eerste indruk zal zijn van; wat een pixels :-)
    Maar geloof me, het is serieus de eerlijkste en bovenal beste strategie game ooit!:-D
    Als je economie niet draait, geen leger, geen voedsel, hongersnood, hongersnood iedereen gaat dood ;p. Om je even een indruk te geven hoe de game eruit ziet, klik dan op deze youtube link: neem een kijkje

Also play the game?
    Go to:
    original game
    Buy the game and download the Remake at:
    Remake
    You can now play!

Wil je nog meer weten? Schrijf gewoon ff een reactie en ik kan je alles vertellen wat je wilt weten!

=======================================================================================
    Fan links:
    KaM Remake: KaM Remake
    Wikipedia: Wikipedia
    Youtube: Fankanaal over de game.
    Like me on Facebook: Facebook
    Follow me on Twitter: Twitter
    + me on Google+: Google +

Ik zeg download! ツ

Rutger

Gewijzigd door KaMRemakefan op 16:09:44 17-01-2014
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.