Help mij aub met een korte enquete van 4 vragen (gamerPC).

• fsperberg 15 jul 2014 12:08:14 3 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Geregistreerd 5 jaren geleden
    Goede dag Allemaal,

Ik vraag hierbij toestemming aan Eurogamer Benelux voor het plaatsen van deze post/enquete. Als ik iets doe wat niet correct is bij deze mijn excuses daarvoor. Kunt u in dat geval mij dat alstublieft via een PM laten weten zodat ik het kan corrigeren?

Ik ben bezig met mijn thesis en ik heb een viertal vragen met betrekking tot de prijs van een gamer PC.
    Jullie helpen mij enorm door deze 4 vagen te beantwoorden.

De vraag is eigenlijk heel simpel.
    Hoeveel mag een Gamer PC in de winkel kosten in de categorieŽn:
    - Instap
    - Standaard
    - Professional
    - Premium

De Stelling:
    Je bent een standaard ICT leek, je loopt op straat en je wilt een gamer computer aanschaffen voor je zoon. Je hebt er totaal geen verstand van, en je stapt een winkel binnen en waar je door een medewerker benaderd en geholpen wordt. Na het uitleggen van de situatie begint hij over de volgende categorieŽn: Instap - Standaard - Professional - Premium. Wat zouden jullie binnen die 4 categorieŽn instellen/en beschouwen als de gemiddelde prijs voor een kwalitatief goede computer binnen deze klassen.

Hier is waar ik om jullie kennis vraag.
    Stel je voor, jij als iemand met verstand van zaken bent in de stad en je ziet een van de vier betreffende computer staan. Je leest op de specificatienota dat het een kwalitatief goed presterende computer is waarbij de kwaliteit van componenten een belangrijke rol speelt voor de aangegeven prijs. Hoeveel mag zo'n computer dan kosten?

Het betreft hierbij de behuizing met componenten zonder beeldscherm, muis en toetsenbord.

Houd de stelling simpel.

Link: https://docs.google.com/forms/d/1SmlT3T3gsDEZtLxHqVFzr78XDMLIolTC7T6qxEcgYLo/viewform?usp=send_form

Mvg,

Gewijzigd door fsperberg op 13:08:39 15-07-2014
  • Snaffer 15 jul 2014 20:40:08 1,196 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Ik heb dit even ingevuld voor jou. Veel succes ermee ;)
  • fsperberg 15 jul 2014 23:21:39 3 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Snaffer wrote:
    Ik heb dit even ingevuld voor jou. Veel succes ermee ;)
    Dank je wel, ik ben al aardig op weg :D...
  • HerrSubset 16 jul 2014 22:26:29 657 reacties
    Bekeken 1 jaar geleden
    Geregistreerd 8 jaren geleden
    Ik heb het ook even ingevuld :)
  • fsperberg 18 jul 2014 00:23:51 3 reacties
    Bekeken 5 jaren geleden
    Super :D... Nog 35 te gaan.

Gewijzigd door fsperberg op 00:06:15 22-07-2014
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.