Hulp bij het kiezen van laptop (streaming, grote videobestanden en eenvoudige bewerking) )

• Nickson8 29 mei 2021 17:09:02 5 reacties
    Bekeken 1 week geleden
    Geregistreerd 7 maanden geleden
    Ik ben op zoek naar een heleboel video ' s te produceren, meestal niets speciaals in termen van grootte, maar een significante % groot en ik zou graag in staat zijn om ze te bewerken zonder veel gedoe. Ook willen kunnen streamen (geen spelletjes of iets anders maar mezelf)voor langere tijd. Gebruikelijke kwaliteit 1080/30 of 720 / 60 of wat dan ook. Ik wil geen mac of iets met speciale functies zoals touchscreen. Wat ik kan krijgen weg met $ is natuurlijk beter, zou kunnen doen 700-1k als ik moest. Alle ideeën gewaardeerd.
  • Wnolfren 5 jun 2021 06:56:48 2 reacties
    Bekeken 1 week geleden
    Geregistreerd 2 maanden geleden
    Hangi program ile çalışmayı planlıyorsunuz? Dizüstü bilgisayar pahasına, bu sizin mali başlamak gerekir, HP OMEN 15-en0046ur tavsiye edebilir, biraz daha pahalı 1000, ama gerçekten harika bir dizüstü bilgisayar. Bu konuda gelişmeye başladığımda, Camtasia veya Movavi gibi ücretsiz programlar kullandım www.movavi.com/nl/support/how-to/how-to-join-videos.html , ikincisi daha çok sevdim. Mükemmel bir işlevselliğe sahip, şimdi Adobe Premiere Pro'da çalışıyorum
log in om een reactie te plaatsen

Sometimes posts may contain links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.